Укупно приказа странице

субота, 13. август 2011.

Kako ulepsati dan?

http://astro-wixi.mywebcommunity.org

Mnogo puta se svi mi borimo sa idejom kako da nam dan koji je pred ocima bude lepsi, jer negde u nasoj glavi nesto mu nedostaje.  
Nisam jedina, jedna sam od mnogih kojima se desava da sebi postavljaju pitanje: "Kako ulepsati dan?" 
Nekada brzo dodjem do resenja, zato sto znam da je sve do mene i da se moram nositi sa tim danom, kao i svakim drugim. 
Pisanje je jedan od nacina na koji oglasavam svoju svest i dan cinim lepsim, ali to je samo jedan od nacina. Postoje dani kada slikam ili sadim cvece.
Sledeceg dana ulepsavam svoje nokte, a glavno je da prihvatatam samu sebe onakvu kakva jesam, a opet se trudim da svoje nedostatke ucinim manje vidljivim drugima, ali i meni.

Fotografije me uvek raduju...
Astrowixi 



Нема коментара:

Постави коментар